Ölkəmizdə nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı ilə bağlı irimiqyaslı layihələr həyata keçirilib, bu sahəyə böyük həcmli dövlət investisiyaları yönəldilib
Bu gün Azərbaycanın yol-nəqliyyat-logistika
infrastrukturu beynəlxalq səviyyədə yüksək dəyərləndirilir. Son illər ölkəmizdə
mükəmməl nəqliyyat infrastrukturu yaradılıb. Hava, dəniz, dəmir yolu və
avtomobil nəqliyyatının inkişafı istiqamətində mühüm layihələr həyata
keçirilib.
Azərbaycan hava nəqliyyatı
infrastrukturunun yaxşılaşdırılması, hava limanlarının ən yüksək səviyyəyə
çatdırılması, eləcə də hava məkanından istifadənin liberallaşdırılması istiqamətində
ardıcıl işlər görür. Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu yükdaşımalarının və yük
terminalının buraxılış gücünə görə regionun ən böyük aeroportudur. İşğaldan
azad edilmiş ərazilərdə tikilən hava limanları Qarabağın Azərbaycan
iqtisadiyyatına reinteqrasiyasından əlavə ölkəmizin hava nəqliyyatı ilə
yükdaşımalardakı rolunu da artıracaq. Azad olunmuş ərazilərdə inşa edilən ilk
hava limanı – Füzuli Beynəlxalq Aeroportu Qarabağ iqtisadiyyatının region
bazarları üzrə şaxələnməsinə xüsusi töhfə verəcək. Bu hava limanı yükdaşımalar,
xüsusən də beynəlxalq yükdaşımalar üçün vacib əhəmiyyət kəsb edir.
Dəniz daşımaları qitələrarası daşımalar zamanı yüklərin
çatdırılmasının əsas, bəzi hallarda isə yeganə mümkün üsuludur. Uzaq
marşrutlarda dəniz daşımalarının maya dəyərinin aşağı olması, yükün
parametrlərinə və tipinə qərəzsiz münasibət daşımaların bu tipinin əsas
üstünlükləridir.Mövcud unikal nəqliyyat infrastrukturu dünya bazarlarına daha
əlverişli çıxış imkanlarının məhz Xəzər dənizi vasitəsilə təmin olunması
imkanları mövcuddur. Ən əsası isə, etibarlı və təhlükəsizlik investisiya
mühitinin yaradılması bu istiqamətdə atılacaq vacib addımlardandır.
Dünyanın ən iri 100 layihəsindən biri sayılan
Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolunun tikintisi Prezident İlham Əliyevin
rəhbərliyi ilə həyata keçirilib. Bu dəmir yolu xətti Asiya ilə Avropa arasında
ən qısa yoldur. BTQ yüklərin daşınmasına sərf edilən vaxtı 2 dəfədən çox
azaltmağa imkan verir. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu Mərkəzi Asiya ölkələrinin –
Türkmənistan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan, Tacikistan və Əfqanıstanın
Avropa və dünya bazarlarına çıxışını asanlaşdırır. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu
Çinin elan etdiyi, Azərbaycan da daxil olmaqla, bir sıra ölkələrin dəstəklədiyi
“Bir kəmər, bir yol” iqtisadi inkişaf strategiyasının tərkib hissəsinə
çevrilib. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunu İpək Yolu iqtisadi kəmərinin tərkib
hissəsi kimi nəzərdən keçirsək, onun başlıca vəzifəsi Çindən və Cənub-Şərqi
Asiyanın digər ölkələrindən Avropaya yüklərin daşınmasıdır. İnamla deyə bilərik
ki, bu dəmir yolu qitələrarası daşımalar üçün böyük imkanlar yaradır.
Azərbaycanın coğrafi xüsusiyyətləri, Avropa və Asiyanın ən iri iqtisadi inkişaf
etmiş ölkələri arasında yerləşməsi beynəlxalq nəqliyyat şəbəkəsində iştirak
üçün real zəmin yaradır. Əsas istehsalçı və ən böyük istehlakçı regionları
arasında yük axınlarının artımını nəzərə alaraq, Azərbaycanın nəqliyyat
siyasətinin əsas məqsədi nəqliyyat infrastrukturunun gələcək inkişafı olaraq
qalır.
Mürsəl Qəfərov,
YAP Neftçala rayon təşkilatı
Ərazi
partiya təşkilat sədrinin müavini
Digər xəbərlər