Nəqliyyat sektoruna tələbat daha da artır
İyulun 11-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi
ilə 2023-cü ilin altı ayının sosial-iqtisadi yekunlarına həsr olunmuş müşavirə
keçirilib. Müşavirədə çıxış edən dövlət başçısı Prezident İlham Əliyev qeyd
etmişdir ki, "Bizim
digər sahələrdəki vəzifələrlə bağlı deyə bilərəm ki, xüsusilə son vaxtlar nəqliyyat
sektorunun əhəmiyyəti daha da artır. Çünki bəzi məhdudlaşdırıcı tədbirlər yeni
nəqliyyat marşrutlarının açılmasına gətirib çıxarır və Azərbaycanın əlverişli
coğrafi vəziyyəti, əlbəttə ki, bizim üçün əlavə imkanlar yaradır. Bildiyiniz
kimi, biz nəqliyyat sektorunun inkişafı ilə bağlı uzun illər ardıcıl siyasət
aparırıq və öz ərazimizdə infrastrukturu demək olar ki, əvvəlki dövrün tələbatına
uyğun olaraq tam modernləşdirmişik. Amma bu gün tələbat daha da artır. Çünki
yüklər artır, nəqliyyat marşrutları, qeyd etdiyim kimi məhdudlaşır. Həm
Şimaldan Cənuba və əks istiqamətdə, həm də Şərqdən Qərbə və əks istiqamətdə
yükdaşımaların artması göz önündədir. Burada da Azərbaycan çox etibarlı tərəfdaş
kimi çıxış edir və öz qonşuları ilə sıx təmasdadır, qonşuların nəqliyyat
problemlərinin həlli üçün öz köməyini də əsirgəmir. Eyni zamanda, bu sahə bizim
üçün prioritet sahələrdən biridir. Mən bir neçə dəfə demişəm, bir daha demək
istəyirəm, bizim istəyimiz təkcə böyük yükləri aşıran tranzit ölkə olmaq deyil.
Bizim istəyimiz odur ki, bu nəqliyyat marşrutları üzərində istehsal sahələri
yaradılsın, biznes imkanları yaradılsın, sərmayə qoyulsun. Biz öz işlərimizi bu
istiqamətdə aparmalıyıq, o cümlədən qonşu ölkələrlə təmaslar əsnasında. Hüquqi
baza var, sənaye zonaları artıq uzun illərdir ki, fəaliyyət göstərir. Ələt Azad
İqtisadi Zonasının rəsmi açılışı oldu və dövlət tərəfindən qoyulan sərmayə artıq
nəticə verməyə başlamışdır. Özəl investorlar da artıq cəlb edilib və biz bunun
nəticələrini görürük. Yəni, bir sözlə, biz gərək nəqliyyat dəhlizlərinin biznesə
olan təsiri haqqında özümüz üçün konseptual qaydada bir araşdırma aparaq və
özümüz üçün bir hədəf müəyyənləşdirək ki, biz nə istəyirik. Ölkə ərazisində Cənubdan
Şimala və Şərqdən Qərbə gedən yollar demək olar ki, rayonlarımızın əksəriyyətini
əhatə edir. Deməli, hər bir istiqamət üzrə spesifikaya görə, iqlimə görə,
ixtisaslaşmaya görə xüsusi bir biznes imkanları olmalıdır. Hökumət üzvləri bu məsələ
ilə bağlı öz təkliflərini hazırlasınlar. Bizim ümumi biznesin inkişafı
konsepsiyamız var, müxtəlif alətlər var, o cümlədən güzəştli kreditlər və digər
alətlər. Yəni, bunu indi nəqliyyat marşrutları prizmasından da təhlil etsək, məncə
yaxşı olar. Onu da bildirməliyəm ki, bu yaxınlarda biz öz nəqliyyat
imkanlarımızı hüdudlarımızın kənarına da çıxara bildik, ilk növbədə, Qara dənizdə.
Üç böyük tanker alınmışdır, hərəsi 115 min tonluq. Bu, ilk dəfədir Azərbaycan
tarixində, mənim göstərişimlə həll olunub. Tankerlərə də “Şuşa”, “Qarabağ” və
“Zəngəzur” adları verilib. Azərbaycan mallarının Azərbaycan şirkəti tərəfindən
daşınması bizə əlavə gəlir gətirəcək və biz artıq Qara dənizdə də varıq. Biz
onsuz da var idik. Bizim kiçik həcmli gəmilərimiz var idi. Amma bu gün bizim
“Aframax” tipli ən böyük tankerlərimizdən üçü artıq Qara dənizdə işləyir. Lazım
olarsa, onların sayını biz artıra bilərik.
Bizim Xəzərdəki gəmiqayırma imkanlarımıza da yenidən baxmalıyıq. Çünki
qonşu ölkələrdən sifarişlər gəlir. Bizim gəmiqayırma zavodumuz mövcud daşıma
imkanlarımıza hesablanmışdır. Eyni zamanda, uzun illər fəaliyyət göstərən gəmilərin
sıradan çıxmasını da nəzərə alırıq. Çünki onlar sıradan çıxır, təzələnməlidir.
Amma indi daha böyük tələbat var - həm bizim, həm də ki, qonşu ölkələrin. Beləliklə,
istisna deyil ki, biz nə vaxtsa gəmiqayırma zavodunun istehsalat sahələrinin
genişləndirilməsinə də başlaya bilərik. Yəni, siz bunu diqqətdə saxlayın. Hər
halda xaricdən gələn sifarişlər, - biz artıq ilkin danışıqlara başlamışıq, -
çox müsbət haldır və bu, bir daha göstərir ki, biz hər şeyi vaxtında edirik. Əgər
bu gün bizdə gəmiqayırma zavodu olmasaydı, biz tankerləri, gəmiləri haradan
alacaqdıq? İndi
sual ritorikdir. Biz əvvəllər haradan alırdıq, indi oradan heç kim ala bilmir.
Ona görə bu, vaxtında atılmış strateji bir addım idi. Ələt Beynəlxalq Dəniz
Ticarət Limanının imkanlarının genişləndirilməsi də. Bu göstərişi də mən
vermişdim, biz bunu da etməliyik. Çünki bizim aşırma qabiliyyətimiz 15 milyon
tona hesablanıb. Əvvəlki dövr üçün bu, kifayət idi. Bir-iki ildən sonra bu,
çatmaya bilər, çünki yenə də mən əvvəlcədən nəyi isə demək istəmirəm. Amma
qonşu ölkələrlə və tərəfdaş ölkələrlə aparılan danışıqlar göstərir ki, Azərbaycan
ərazisindən bir neçə dəfə çox yüklərin daşınması mümkün olacaqdır".
Cavid
Quliyev,
YAP
Neftçala rayon təşkilatının fəal üzvü
Digər xəbərlər